maandag 3 december 2012

Ducati Winteractie: niet doorrijden maar onderhouden!


Ducati heeft liever niet dat je in de winter doorrijdt.

De winterperiode is de ideale periode om uw Ducati te laten onderhouden door je officiƫle Ducati Dealer. Ook voor tuning, afstelling of accessoire montage is deze periode uitermate geschikt zodat je het seizoen kunt gebruiken waarvoor je motor bedoeld is.

Bij een grote onderhoudsbeurt tijdens de winterperiode wordt je motor gratis gehaald en gebracht en zorgt je dealer ervoor dat je Ducati er weer in perfecte conditie bijstaat voor het komende seizoen (*). 

Officiele Ducati-dealers 


Kijk voor het officiĆ«le Ducati Dealer netwerk op ducati.nl onder de Dealer Locator. 

Gratis exclusieve Ducati USB-stick

Bij besteding van minimaal €500 aan onderhoud of €350 aan Ducati accessoires en/of kleding tijdens de winterperiode van 1 december 2012 t/m 15 februari 2013 krijg je een gratis Ducati USB-stick. Deze USB-stick is exclusief gemaakt voor deze winteractie en is niet in de winkels verkrijgbaar. 

(*) informeer bij uw lokale dealer naar de exacte winterbeurt voorwaarden en voor nog meer interessante aanbiedingen tijdens de winterperiode.

1 opmerking:

  1. Ducati heeft liever niet dat je in de winter doorrijdt?????? Wat een onzin. Eeen Ducati gaat stuk als die stilstaat. En zeker in de winter. Ik rijdt altijd door in de winter, en met een beetje beswcherming ACF-50 is een Ducati zeer winterbestendig. Ik heb een MTS-1200S touring en die heeft me gisteren, met dank aan Uban setting, traction control en ABS zonder enig probleem op mijn werk gebracht. Mijn vorige Duc, met meer dan 140.000 km op de teller heeft me in 8 winters nooit in de steek gelaten. Mijn huidige is aan zijn 3de winter toe, en staat pas op 50.000 en heeft me ook nog nooit in de steek gelaten. Het zou prettig zijn als de Ducati-dealers wat meer vertrwouen in hun merk zouden uitstralen.

    BeantwoordenVerwijderen